Festival društveno odgovorne komunikacije “KAMPANJE SA SVRHOM” odlikuje društveno odgovorne kampanje namenjene dobrobiti dece i pojedinca. Kampanja koja ponese titulu «KAMPANJE SA SVRHOM» je kampanja koja je koristila moć komunikacija da dotakne određeni društveni problem, skrene pažnju javnosti na njega i ponudi moguća rešenja, kao i kampanja koja je direktno uticala na poboljšanje uslova života dece i pojedinca u Srbiji. Titula «KAMPANJE SA SVRHOM» se stiče dobijanem STATUETE “KAMPANJE SA SVRHOM”, a biće proglašene i tri najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji.

 

Pravo učešča na festivalu imaju kompanije, institucije, organizacije civilnog društva, medijii i marketinške i PR agencije.

 

O kampanjama koje će poneti titulu «KAMPANJE SA SVRHOM» odlučuje tim počanih selektora, koji će raditi u sastavu:

 

 

  • Ana Boroš Todić, Corporate Communication Expert, A1 Srbija
  • Nemanja Brković, Strategic Communication Expert, Telenor Srbija
  • Željka Ćirić Jakovljević, Direktor Odeljenja za PR i odnose sa medijima, BANCA INTESA
  • Sonja Dragojević, Chief Collaboration Designer, New Startegy
  • Tijana Koprivica, Direktorka održivog poslovanja, Delta holding
  • Marko Maršićević, Osnivač, MARSH Creative Production
  • Marija Mitrović, Direktorka za filantropiju i partnerstva, Trag fondacija
  • Dr Galjina Ognjanov, redovni profesor, Ekonomski fakultet
  • Tatjana Prokić, Osnivač, Centar za dobrobit porodice Happymamma
  • Jelena Šarenac, Direktorka korporativnih komunikacija, Henkel Srbija i Henkel Adria
  • Maja Vidaković, Izvršni direktor, alliance international media (CorD magazine)

 

Ovim festivalom, inicijator Udruženje «Žute Patalone – Inicijativa za proučavanje detinjstva i Koncept inkubator društvene odgovornosti» želi da podstakne društveno odgovornu komunikaciju i komunikaciju koja je usklađena sa društvenim ciljevima, naročito onim koji se tiče dobrobiti dece. Prepoznavanjem i odlikovanjem kampanja koje koriste moć komunikacija za unapređenje života dece i pojedinca dajemo primer i podstrek kako možemo da utičemo na dobrobit dece i društva u celini.“ kaže Tijana Adamov Ignjatović, osnivač Festivala Kampanje sa svrhom.

 

Uslove konkursa možete pročitati na elektronskoj adresi: https://zutepatalone.wordpress.com/rules-pravilnik-festivala-kampanje-sa-svrhom/, a prijavni formular se može preuzeti sa adrese: https://zutepatalone.wordpress.com/applicaton-form-prijavni-formular/.

 

 

Prijave su otvorene do 20. oktobra, a svečana dodela statueta «Kampanje sa svrhom» je zakazana za 20. novembar, na Međunarodni dan deteta.

 

Osoba za kontakt:

 

Tijana Adamov Ignjatović, osnivač i zastupnik

«Kampanje sa svrhom» & «Žute Patalone»

064 190 38 21 Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

https://zutepatalone.wordpress.com/kampanje-sa-svrhom/

https://www.facebook.com/KampanjeSaSvrhom/

https://www.instagram.com/kampanjesasvrhom/

https://twitter.com/kampanjessvrhom

https://www.linkedin.com/company/kampanje-sa-svrhom

 

 

Aktuelno